sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Kettumainen päivä

 

Emäntä muris eilen, et sillä oli kettumainen päivä.
Mä en oikein ymmärtäny.
Mun mielestä kettumaisuus on kivaa!
Sehän tarkottaa sitä, et mä juoksen ja riepotan mun kettua ja
ilahutan samalla kaikkia, jotka kattoo mun ja ketun menoo.
Emäntä selitti mulle, ettei se ihmisten maailmassa tarkota samaa.
Mä sanoin sille, et se vois ottaa käyttöön ton
mäyräkoiraversion kettumaisuudesta.
Sen elämä ois sillon paljon helpompaa.
Onneks mä ja mun kettu ollaan olemassa ja
elämänviisauksia jakamassa!

6 kommenttia:

  1. Joo, taisin ymmärtää mitä emäntäs tarkoitti, miutaki vähä ketuttii ku olisin vielä klo 12 aamulla vetäny hirsiä, ni tää vanhempi aikuine halus jo lenkille. Tiesin et siellä on kylmää ja lunta, mutta ei auttanu, ruuan jälkee 1,5 tunnin lenkki, AATTELE 1,5 tuntii! Pistinkin sitte pystyy hepuliranttalit, varsinkin ku ukki tuli käymää. Siitä saa aina leikki tai unikaverin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riitu: Kauheeta, mikä lenkki! Ja hirveetä, miten sut revittiin ylös ja ulos, vaikka oisit halunnu nukkua. Mä sain nukkua tänään ihan niin pitkään ku halusin eli suunnilleen puolillepäivin. Mä tykkään köllötellä aamusin. Onneks sun ukki tuli käymään, niin et sait jotain hyvitystä aamun kärsimyksistä!;)

      Poista
  2. Hihii, vai ketutti:) Tiituakin tais ketuttaa kun piti lähtee pakkaseen ja viimaan.
    Hyvää alkavaa talvista viikkoa! Älä palellu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sirpa ja Tiitu: Mua ja emäntääkin paleltaa kauheesti! Tulispa kevät äkkiä!
      Iloista viikkoo teillekin!:)

      Poista
  3. Ihana-Mirkku on taas niin suloinen, että jos vain pystyisin, sut luokseni hakisin.

    t. Ollikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikku: Kuule, sä voit tulla hakemaan mut ihan millon vaan, Olli-kulta! Tavataanko puolivälissä matkaa?;)

      Poista