perjantai 20. syyskuuta 2013

Sitä on ilmassa


Viime aikoina on mäyräkoiramaailmassa ollu liikkeellä
hitaita peppuja.
Esimerkiks mun blogikamu  Nakki on myös pylleröinen eli mun peppusamis.
Mullahan tätä hitaan bebandeeroksen vikaa on ollu pienestä asti.
Meijän vanhassa blogissakin 
emäntä raportoi asiasta.
Musta tässä asiassa ei oo mitään ihmeellistä.
Sekä mä että Nakki ollaan vikkeliä tyttöjä,
niin ettei sille mitään voi, jos beba ei aina pysy menossa mukana -
varsinkaan sillon, kun on kiire herkkujen ääreen!

12 kommenttia:

  1. Väsyttikös torireissu Mirkkulaisen? Oli kiva tavata:) Oot niin ihanan pieni ja söpöläinen, vaikket oikein tykänny tulla mun syliin:)
    Vikkelä olet kyllä;);)
    Tiitulta muiskut ja terkut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sirpa ja Tiitu: Samoin, oli kiva tavata! Emäntä kyllä kummasteli vielä kotonakin, miten mä olin niin kummallinen siellä torilla. Mua vaan vähän jännitti. Seuraavan kerran kun tavataan, oot jo tutumpi ja tuun mielelläni syliin!:)
      En mä toriretkestä väsyny, mä oon sitkee tyyppi ja sitäpaitsi torituoksut vaan virkistävät.
      Muiskut Tiitulle!<3

      Poista
  2. Hö, taitaa olla toi mansikkamökki ihan väärän mallinen. Sulle sopisi paremmin herneenpalko tai kurkku tai vaikka munakoiso! :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuulia: Pitääpä laittaa toivelistalle! Jospa saisin munakoisopedin vaikka joululahjaks...;) Peppu jää kyllä ulkopuolelle ihan minkälaisesta pedistä tahansa, kun on tarpeeks kova kiire. Mut hyvä kun ehdotit pitkulaista petiä; nukkumapaikkojahan ei voi koskaan olla liikaa!:D

      Poista
  3. Täälläki se jää välillä puoli tiehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MarMa: Liittyneekö sielläkin herkkuhetkiin...?;)

      Poista
  4. Tuisku: Munkin bebandeeros elää omaa elämäänsä. Mulla on yleensä kopassa vaan yläkroppa ja beba lattialla. Vaikeen näköstä, väittää äippä. Ai joo, mähän oon sitten poika, vaik tää olikin vähän niiku tyttöjenjuttu. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrsky ja Tuisku: Ei siis taijakaan olla pelkästään tyttöjen juttu, sähän et ainakaan oo yhtään tyttömäinen vaan ihan oikee (mäyräkoira-)miesten mies, Myrskyseni!:)

      Poista
  5. Vai ei siunkaan peppu seuraa aina mukana:)Meillä ukki oli maalaamassa oven pielia ja kas ovikello soi ja pitihän lähteä kattoo kuka tuli. Mamma haukkoi henkeä kauhusta kun säntäsin eteiseen. Etupää kyllä hyppäsi hienosti maalipurkin yli, mutta siinä vauhdissa unenpöpperöinen takaosa osui maali purkkii:( Olohuoneeseeja eteiseen jäi niin kauniit mäyriksen tassun jäljet, siinä samassa myös mamman ja mummon t-paitoihin ja sängynpeitteeseen. Arvaa oliko kaksijalkaiset tyytyväisiä? Ja aiheutan hiukkasen huvittuneisuutta tuolla ulkona...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riitu: Hieno temppu, kertakaikkiaan! Eihän se sun vika ollu vaan ovikellonsoittajan. Ja saithan sä samalla aikaseks hienot koristeet! Onnittelen loistotempusta!:D

      Poista
  6. Meillä yleensä petien ulkopuolelle jää se toinen pää, eli yläpää :) Ihme asennoissa röllötellään nukkumassa ja mielellään selällään, jalat levällään (Kassi-Almana, siis ;) ja pää retkottaa ulkona. Ei voi olla hyvä tämä asento, ei voi.

    Mirkulle muiskautukset, tuo berberikuva on kyllä yliveto! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maria: Ihmisen näkökulmasta mahdottoman huono asento on kai mäyräkoiralle se mahdollisimman hyvä. Ehkäpä asennot jakautuvat sukupuolien mukaan: tytöt roikottavat berberiä, pojat yläpäätä!;)
      Muiskaukset pojille!<3

      Poista